.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخبگان بین‌المللی مازندران در نماز جمعه ساری تجلیل می‌شوند
نخبگان بین‌المللی مازندران در نماز جمعه ساری تجلیل می‌شوند

شمال نيوز-مهدی مستشرق فعالیت‌های فرهنگی را در ایام ماه مبارک رمضان در ستاد نماز جمعه مرکز مازندران مستمر دانست و اظهار داشت: برپایی مراسم انس با قرآن با عنوان در "محضر قرآن" در 30 روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته قرآن کشوری و بین‌المللی بعداز نماز ظهر و عصر در مصلی امام خمینی ساری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم معنوی در محضر قرآن به صورت پخش مستقیم از رسانه استانی مرکز تبرستان همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان راس ساعت 14 پخش می‌شود.

مستشرق به  برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در یک ماهه ماه مبارک رمضان  در محل مصلی نماز جمعه ساری خبر داد و گفت: نماز جماعت ظهر و عصر را حجت‌الاسلام غفاری اقامه می‌کند.

این مسئول از مردم مومن و قرآن‌دوست مرکز مازندران دعوت کرد تا در این مراسم پرفیض فرهنگی معنوی ایام ماه مبارک رمضان در مصلی نماز جمعه حضور به هم رسانند.

معاون اجرایی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از برپایی برنامه‌های معنوی شب قدر در مصلی نماز جمعه ساری خبر داد و یادآور شد: برای مراسم‌های شب‌های قدر از مداحان و وعاظ کشوری دعوت شده است.

وی با بیان اینکه در چهار جمعه ماه مبارک رمضان سخنرانی‌های پیش از خطبه را دو نماینده مجلس ساری و میاندرود و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برعهده دارند، ادامه داد: سخنران راهپیمایی روز قدس از مسئولان کشوری هستند که متعاقبا در خبرهای بعدی اعلام می‌شود.

مستشرق حضور جوانان را در فعالیت‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه مرکز مازندران موثر دانست و گفت: استفاده از ایده‌های جوانان موجب می‌شود تا در تبلیغات ارزش‌های اسلامی موفق‌تر عمل کنیم.

این مسئول برپایی نمایشگاه دستاوردهای یک ساله نماز جمعه مرکز مازندران را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه دانست و تصریح کرد: پنج مرداد سالروز تاسیس نماز جمعه در سطح کشور است که در این روز نمایشگاه دستاوردهای یک ساله ستاد نماز جمعه ساری در قالب تصاویر نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ساری به تحقق و پرداختن دقیق شعار مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال حمایت از تولید ملی در چهار نماز جمعه ماه مبارک رمضان از نخبگان و تولیدکنندگان مازندرانی که در عرصه کشوری و بین‌المللی نام‌آور هستند در جمع نمازگزاران تجلیل می‌شود.

وی اجرای فعالیت‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه مرکز مازندران را در ایام ماه مبارک رمضان مستمر دانست و یادآور شد: برپایی مسابقات فرهنگی، معنوی و قرآنی درباره نماز جمعه در طول ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزاران و قاریان قرآن برگزار می‌شود که هدایای نیز تقدیم می‌شود.

مستشرق تعدد نمازگزاران روزه‌دار در ایام ماه مبارک رمضان را بیش از سایر روزها اعلام کرد و ادامه داد: برای ایجاد رفاه و حضور جمع زیادی از نمازگزاران شهر ساری فضای اطراف خیابان مصلی برای نماز جماعت مهیا شد.

وی اقامه نماز عید فطر در اول شعبان را توسط آیت‌الله طبرسی در مصلی نماز جمعه ساری عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی روز عید فطر و اقامه نماز این روز در اخبار بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

این مسئول به مراسم تلاوت و تفسیر قرآن در شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد امام سجاد خیابان 18 دی ساری اشاره کرد و متذکر شد: تفسیر قرآن از ساعت 10 شب توسط آیت‌الله طبرسی در شب‌های ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

مستشرق در پایان اذعان داشت: مراسم فرهنگی معنوی نیز در روز و شب‌های ماه مبارک رمضان در تمام مساجد مازندران به ویژه مسجد ابوالفضل(ع) واقع در خیابان مدرس برگزار می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.